IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

  
Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel
 

 Algemeen chat topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:41 pm

Don't you dare to dissapear again *zwaait met vingertje*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:45 pm

Ik zou niet durven XD

Wil je toevallig reageren op mijn topic? Bij de sportvelden (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:48 pm

Ik zal eens kijken~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:49 pm

Jippiieeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:50 pm

Hoe krijgt ze het for god's sake voor elkaar om op d'r rug te vallen man X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:51 pm

Ze vloog over de hindernis heen XD. Like een salto
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:57 pm

yaas m'n telefoon wordt vergoed door de verzekering en ik krijg zelfs n betere ervoor terug ;o


Laatst aangepast door Shiva Pearce op vr jan 08, 2016 8:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:58 pm

ik heb ineens allemaal pukkels ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 7:59 pm

Join the club
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey Baker

Joey Baker

Aantal berichten : 13


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:00 pm

't zou grappiger zijn geweest als ze plat op d'r gezicht was gevallen hehe

Ik wil eigenlijk ook een topicje openen maar ik ben zo slecht in beginposts verzinnen en alles T^T

@ Shiva Pearce:: Ben je een van de weinigen die niet wordt genaaid door de verzekering

@ Liam Carter:: Kan vele oorzaken hebben. Ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen over een paar weken... Wil proberen om te stoppen met de pil maar ik slik het ook deels tegen mijn acne >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:02 pm

Prachtig Julya X"D

Chrissy you so lucky 0.0

Als je je gezicht goed wast is het al een groot verschil en je moet er ook niet te vaak foundation of concealer op doen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:03 pm

Ik heb in de kerstvakantie behoorlijk slecht gegeten, denk dat het daarvan komt c': Scheelt stoppen met de pil veel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:05 pm

Ik slik de pil nog niet wss over een tijdje wel want atm ga ik elke maand dood dus ik weet niet of het daar aan ligt. Tenzij ik heel veel vet en chocolade eet merk ik vrij weinig verschil qua eten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Joey Baker

Joey Baker

Aantal berichten : 13


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:06 pm

In de pil zitten bepaalde hormonen en in iedere pil verschilt het allemaal etc.
Vandaar dat iedereen er ook nét wat anders op reageert omdat iedereen dus anders reageert op hormonen, maar de reden dat pubers meer puisten hebben dan kinderen of volwassenen is vanwege het verschil in hormoonlevel van verscheidene hormonen.
TL;DR het ligt er helemaal aan hoe je lichaam in elkaar zit.
Bij mij heeft het wel écht geholpen tegen mijn acne maar omdat mijn gezicht ook vrij rustig blijft in mijn rustweken heb ik er vertrouwen in dat het wellicht nog wel eens goed kan gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:07 pm

@Joey; dat wilde ik haar niet aandoen XD

Ugh, sometimes life really sucks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:08 pm

I know, maar ook met stoppen verschild het per persoon en niet alleen per pil, de ene heeft geluk de ander wat minder. Maar als het in je rustweken redelijk rustig blijft en je verzorgd je huid goed denk ik wel dat je het gaat overleven hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Joey Baker

Joey Baker

Aantal berichten : 13


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:09 pm

Not complaining, maar dat is eigenlijk half wat ik net heb gezegd maar dan in andere woorden ;>...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:09 pm

Ik heb gelukkig niet veel last van pukkels, alleen van 'n super rode huid..

& Ik was zelf ook best verbaast. We zijn aangifte gaan doen, daarvoor gebeurde er ook niets, maar nu ging het ineens heel snel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:12 pm

Shay Kunai schreef:
Ik slik de pil nog niet wss over een tijdje wel want atm ga ik elke maand dood dus ik weet niet of het daar aan ligt. Tenzij ik heel veel vet en chocolade eet merk ik vrij weinig verschil qua eten

Zozo Anouk heeft plannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:13 pm

Jij had het meer over verschil per pil en dat hormoonlevel per persoon verschild en ik bedoelde meer dat mensen op het zelfde niet alleen anders maar ook ehm tja ik weet precies hoe ik dit goed en duidelijk uit ga leggen ik ben een ramp in uitleggen maar we bedoelen ongeveer het zelfde ja alleen net iets anders

Bregje goed lezen jij, ik zei omdat ik dood ga en niet omdat ik andere plannen heb zoals jij >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:16 pm

Ik heb plannen maar dan moet ik Jelle nog enthousiast krijgen en dat duurt denk ik nog heeeel lang, als het ooit nog gaat gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey Baker

Joey Baker

Aantal berichten : 13


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:18 pm

Shay Kunai schreef:
Jij had het meer over verschil per pil en dat hormoonlevel per persoon verschild en ik bedoelde meer dat mensen op het zelfde niet alleen anders maar ook ehm tja ik weet precies hoe ik dit goed en duidelijk uit ga leggen ik ben een ramp in uitleggen maar we bedoelen ongeveer het zelfde ja alleen net iets anders
Nja als je ermee wilt beginnen wil ik je wel de tip geven om goed op te letten wat het met je lichaam doet. Ik heb namelijk twee verschillende pillen geslikt en met de ene had ik geen pijn tijdens mijn vrouwelijke periode maar wel een waterval aan... Jaaa...
En met mijn huidige heb ik best veel pijn, het trekt door naar mijn rug en verspreid zich dan als het ware, maar vrijwel niks aan bloed.

Eeeen nog een belangrijk ding: ik ben in totaal iets van tien kilo aangekomen door de pil en het is haast onmogelijk om af te vallen (voor mij althans maar ik heb gelezen dat het voor velen zo is) als je eraan zit. Ook meteen de reden waarom ik ga proberen te stoppen want ik wil graag wat kilootjes kwijt raken. Maar vrij veel vrouwen hebben last dat ze teveel vocht vasthouden, natuurlijk kun je er meer boobies en een kim k butt van krijgen maar that aside.
Zeg natuurlijk niet dat het bij jou zo gaat, maar het is wel verstandig om erop te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:20 pm

qua pukkels heb ik niet zoveel last van de pil, maar ik zit dan ook niet meer in de puberteit. ik hoop gewoon stiekem dat als ik stop, ik misschien wat afval c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:21 pm

Ja weet ik, ik zal ook even moet proberen welke voor mij het beste gaat werken. Ik ben zo'n lucky persoontje dat alles kan eten zonder aan te komen, dus over gewicht hoef ik me niet zo heel snel zorgen te maken iets meer mag er bij mij op zich wel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:23 pm

Oh daar ben ik dus echt jaloers op, mensen die alles kunnen eten. Dat heb ik dus totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen chat topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Klets hoekje :: Chatbox-