IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

  
Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel
 

  ҉҉ Penthouse ҉҉

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimezo jan 03, 2016 4:55 pm

+Mavis


Met een knopje opende ze haar raam en lachte vriendelijk naar de portier. Hij nam zijn pet af en zei: 'Miss Sinclair,' waarna hij door aan een hendeltje te trekken de garage opende. 'Merci David,' zei ze en reed het heuveltje af de garage in, en parkeerde de auto rechtuit in een plekje naast de uitgang. Ze zwaaide de deur open en stapte sierlijk uit.

De oranje lampjes lichtten kort op met een klikje toen Dolores de auto afsloot. Het was een zwarte BMW met een roodleren bekleding. Het was eigenlijk een van haar vaders auto's, maar hij was op zakenreis dus ze kon ze gewoon gebruiken. Anders eigenlijk ook wel. Ze wenkte haar zusje en liep door de ondergrondse parkeergarage naar de liften. Er was er al een beneden, dus toen ze op het knopje in de vorm van een ouderwets omhoogwijzend pijltje had gedrukt sprong de lift meteen open met een zachte ping. Ze stak haar sleutel in het sleutelgat naast floor 63 waarna ze een zescijferige code intoetste op het scherm erboven. Onmiddellijk kwam de lift in beweging en schoot omhoog. Ze bekeek zichzelf en haar kleine zusje in de spiegel. 'Het is zo raar dat je hier nog nooit bent geweest,' zei ze. 'Na al die jaren.'

Voor ze het wisten, was de lift al boven. De 63rd was de bovenste verdieping van het gebouw: het penthouse. Na de aanslagen op het WTC in 2001 was haar vader voor de veiligheid maar in zijn buitenhuis in een van de duurdere suburbs gaan wonen, maar toen er in 2004 nog steeds niets gebeurd was, was hij weer teruggegaan. Dolores merkte daar weinig van, want ze woonde het grootste deel van de tijd toch bij haar moeder. De onderste veertig verdiepingen waren kantoren, beurzen en vergaderzalen, en daarboven waren chique appartementen. Dit dakappartement besloeg de hele verdieping. De liftdeur schoof open en ze stapten midden in de woonkamer uit. 'Nou, welkom,' zei ze met een wijds armgebaar. Ze gooide haar tas op de dichtstbijzijnde sofa en schopte haar hakken uit. 'Wil je wat drinken? Wil je iets doen? Zeg het maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimezo jan 03, 2016 5:32 pm


Toen Dolores had aangeboden om haar mee te nemen naar het huis van haar vader had ze meteen ja gezegd. Mavis had er al veel verhalen over gehoord, het scheen een prachtig penthouse midden in Manhattan te zijn. Ze had al heel lang op dit moment gewacht, en nu was het dan zover. Toen Dolores haar raampje naar beneden liet rollen begroette de portier haar met een 'Miss Sinclair,' waarop hij met een hendeltje de garagedeur opende. Ze reden naar binnen, stopten naast de ingang, en gooide het portier met een daverende knal dicht.
De lift was al beneden, god zij dank. Toen Mavis' blik op alle knopjes van de verdiepingen bleef hangen, moest ze zich inhouden om er geen opmerking over te maken. Ze gingen naar verdieping 63, wat wel even duurde. In die tijd had ze ruim de tijd om op te merken dat de lift al luxe was. Een rood tapijt bedekte de vloer, en matchte perfect met de gouden details in de lift. Een zacht muziekje klonk op de achtergrond en er hing een vage geur van citroen.
'Het is zo raar dat je hier nog nooit bent geweest,' Verbrak haar zus de 'stilte'. 'Na al die jaren.' Stiekem vond ze het zelf niet zo raar. De vader van Dolores had het niet zo op haar, en het was nog een hele rit naar New York.
Ze knikte maar, proberend om moeilijke discussies uit de weg te gaan. Het enige waar ze op het moment oog voor had was de deuren, die langzaam open gleden. Er achter lag een ruime woonkamer, met een adembenemend uitzicht. Mavis' mond zakte open terwijl ze recht op het raam af liep. Ze kon de times square zien, WTC, Central park, oh en daar was haar school! 'Wil je wat drinken? Wil je iets doen? Zeg het maar.' Vroeg Dolores op de achtergrond. "Mag ik Cola? Alsjeblieft" Vroeg ze.
"Dit moet Alex zien.." Mompelde het meisje, terwijl ze haar mobiel uit haar jasje pakte. Ze maakte snel een foto, en draaide zich daarna om om het appartement zelf te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimezo jan 03, 2016 9:21 pm


Het was leuk om te zien hoezeer haar zusje onder de indruk was. Vanaf het moment dat ze de lift instappen had ze niets meer gezegd en alleen maar met ogen zo groot als schoteltjes om zich heen gekeken. Zodra ze binnenkwamen was ze meteen naar het grote raam gelopen, net zo als eigenlijk iedereen die hier voor het eerst kwam. Zelf was ze ook nog steeds onder de indruk van het uitzicht, dus ze begreep het wel. 'Mag ik cola? Alsjeblieft?' 'Gewoon, light of zero? Pepsi of Coca-Cola?' Ze hadden altijd alles in huis. Voor bezoek, voor zakenfeesten of voor welke situatie dan ook. Ze schonk een cola en een spa rood in twee whiskeyglazen. Ze hoorde Mavis mompelen en zag haar een foto maken van de New Yorkse skyline. Dolores glimlachte.

Rustig ging ze naast Mavis staan en overhandigde haar haar glas. Ze wees ergens tussen de wolkenkrabbers. 'Zie je Atlantic?' Ze nam een slok en glimlachte. 'Het is mooi he,' voegde ze na een korte stilte toe. 'Zal ik je rondleiden?' Ze gniffelde. 'Kom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimema jan 04, 2016 4:50 pm


Dolores kwam op haar af gelopen met twee glazen, en overhandigde haar de cola. Ze wees richting de wolkenkrabbers. 'Zie je Atlantic?' Vroeg ze. 'Het is mooi he,' Mavis knikte. Als het moest, zou ze een moord plegen voor zo'n uitzicht. Misschien was Dolores' pa ook wel een moordenaar, maar dat zou het wel waard zijn met zo'n uitzicht. Toen ze voorstelde om een rondleiding te geven knikte Mavis enthousiast.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimedi jan 05, 2016 4:51 pm

De keuken en de eettafel met het glazen tafelblad, die ze vroeger zo mooi vond, liet ze voor wat ze waren. Ze nam niet eens de moeite om ernaar te kijken en draaide zich naar haar rechts, waar de keuken overliep in de zitkamer. 'Nou dit is dus de zitkamer, maar daar komt eigenlijk alleen iemand tijdens feestjes.' De kamer was redelijk leeg en onpersoonlijk ingericht. Er stond een grote plasmatelevisie op een houten televisiemeubel, met de witte sofa (waar haar tas nog op lag) ervoor. De Xbox, Nintendo DS en Gameboy uit haar jeugd lagen er ook nog, maar ze had eigenlijk nooit van gamen gehouden. Dan stonden er nog wat boekenkasten tegen de muur en een setje witte fauteuils bij het raam. Maar dat was voornamelijk sier: er zat hier bijna nooit iemand.

Ze leidde haar zusje mee naar een deur middenachterin de kamer, die leidde naar een hal. Aan weerszijden van de hal zaten deuren, en aan het uiteinde zat er nog een. Ze besloot gewoon maar bij de eerste links te beginnen. Met een gracieus gebaar zwierde ze de deur open en wees Mavis de weg naar binnen. 'Logeerkamer nummer 1.' Achter de deur lag een, naar de standaards van dit huis, middelgrote kamer. Er was een raam van navel- tot plafondhoogte die strekte over de breedte van de muur, waar cremekleurige gordijnen met gouden stiksels voor hingen. Persoonlijk vond ze dat een verschrikkelijk overdreven en vervelende kleurencombinatie, maar het gaf ontegenzeggelijk een extra chique tintje aan de kamer. Parallel aan het raam stond een tweepersoons ledikant met sierlijke metalen krullen aan hoofd- en voeteneind, waarvan de dekens matchten met de gordijnen. Ook waren er een inbouwkast, een spiegel en een televisie vlak achter het voeteneind. En een houten bureautje naast de deur. 'Hier slapen dad's belangrijkste gasten.' Ze liep langs het bed en opende een deur naast het hoofdeind. 'En dit is de bijbehorende badkamer.' Ook hier stond het thema gebroken wit en goud centraal. Dat vond ze nog bijna het genantste van haar vaders huis: elke slaapkamer had een aparte badkamer zodat haar vaders gasten de schaamte van het delen van een badkamer niet zouden hoeven meemaken. Ze trok zich terug en plofte op haar buik op het bed om Mavis' voorlopige reactie nieuwsgierig te observeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimeza jan 09, 2016 9:57 pm


Dolores leidde haar een strakke, ietwat lege kamer in. 'Nou dit is dus de zitkamer, maar daar komt eigenlijk alleen iemand tijdens feestjes.' Mavis keek om zich heen. Het was luxe, heel luxe. Maar je kon zien dat er bijna niemand kwam. De kussens waren nog strak en glad, er lag geen stofje en het zag er allemaal iets te netjes uit. Ze waren al vrij snel klaar hier.
'Logeerkamer nummer 1.' Zei Dolores, waarop ze een deur open gooide. Wat ze voor zich zag was geen grote verrassing, maar dat maakte het niet minder mooi. Deze kamer was strak en licht, net als de huiskamer. Toch voelde ze zich ietsje meer op haar gemak in deze ruimte. Zeker toen Dolores op het bed plofte nadat ze de badkamer had aangewezen. 'Hier slapen dad's belangrijkste gasten.' Zei ze. "Oh die is dan vast gereserveerd voor mij," Grapte Mavis, waarop ze naar de badkamer liep. Deze had hetzelfde kleurenthema als de slaapkamer: wit en goud. Natuurlijk moest Mavis even het bad goedkeuren. Deze zat in een hoekje, en was gek genoeg gevuld met schuimend water. Toen ze verder de kamer in liep, werd het bad duidelijker zichtbaar. "Hé Dodo.." Begon ze. Het meisje verstijfde toen ze een hoofd uit het water zag steken. Toen dit na een paar seconden tot haar doordrong, begon ze kei hard te gillen. Ze greep het dichtstbijzijnde voorwerp, wat een zeeppompje was, en gooide deze richting het hoofd. Hij raakte hem midden op zijn kale kop, waarop de slapende persoon met een schreeuw ontwaakte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimeza jan 09, 2016 10:41 pm

'Hé Dodo...' hoorde ze de stem van Mavis door de badkamer galmen. 'Hmm?' reageerde ze, zonder aanstalten te maken om op te staan. Het bleef even stil, waarna Mavis plotseling een snerpende gil slaakte. Instinctief sprong ze op en rende de badkamer in. 'Jezus Mav wat is er?' riep ze paniekerig. Ze remde middenin de badkamer en keek haar bezorgd aan. Exact op dat moment zag ze hoe het meisje volle kracht een zeeppompje richting de badkuip gooide. Met haar blik volgde ze het pompje. Meteen begon ze ook te krijsen, wat alleen nog maar versterkt werd toen het slachtoffer zelf ook ging schreeuwen. Secondenlang van wederzijds gegil en gescheld gingen voorbij voordat ze tot rust kwam.

Toen ze zichzelf weer bijeengeraapt had, vroeg ze met een diplomatieke glimlach, alsof er niets aan de hand was, aan de man: 'Sorry dat we u storen meneer, maar wie bent u? En wat doet u in mijn huis?' Dat laatste had ze eigenlijk geprikkeld en kritisch willen zeggen, maar het kwam er veel vriendelijker uit dan de bedoeling was. 'Weet u wat, komt u maar even uit bad, droogt u zich lekker af, dan leid ik ondertussen mijn zusje even verder rond door mijn huis, ja? Dan spreek ik u straks. Want dit is natuurlijk uiterst ongemakkelijk, hahaha.' Ze greep haar kleine blonde zusje bij haar arm en trok haar de kamer uit, en ging in een keer door naar haar eigen slaapkamer. 'Jezus Christus,' zei ze opgelucht. 'Jezus Jezus Jezus wat doet die vent hier? In mijn huis? Mijn huis!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:03 pm


Nadat ze allemaal uit waren gegild nam Dolores het woord. 'Sorry dat we u storen meneer, maar wie bent u? En wat doet u in mijn huis?' Vroeg ze veel vriendelijker dan zou moeten. 'Weet u wat, komt u maar even uit bad, droogt u zich lekker af, dan leid ik ondertussen mijn zusje even verder rond door mijn huis, ja? Dan spreek ik u straks. Want dit is natuurlijk uiterst ongemakkelijk, hahaha.' Zei ze maar, waarop Mavis' zus haar naar haar eigen slaapkamer trok. De man zei nog iets, maar ze verstond niet wat. 'Jezus Christus. Jezus Jezus Jezus wat doet die vent hier? In mijn huis? Mijn huis!,'
"Misschien is het een inbreker! Of een zwerver!" Siste Mavis. "Hoe komt hij hier binnen? Het is hier toch super goed beveiligt?!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitimeza jan 16, 2016 10:13 pm

'Misschien is het een inbreker! Of een zwerver!' siste Mavis. 'Hoe komt hij hier binnen? Het is hier toch supergoed beveiligd?' 'Ja, heb je onderweg al die codes en sleutels en portiers gezien? En jezus for all we know heeft hij net het hele huis volgestouwd met illegale drugs!' Ze begon te giechelen. 'Maar daar weet jij wel raad mee he.' Ze stompte haar zusje zachtjes tegen de schouder. 'Geintje. Nee maar ik heb geen idee wie dit is, ik heb hem nog nooit gezien.' Ze plofte op een leren bankje bij het raam. 'Het was wel schrikken he.' Ontregeld zuchtte ze. 'Kom zitten, ik laat je mijn kamer zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



BerichtOnderwerp: Re: ҉҉ Penthouse ҉҉    ҉҉    Penthouse   ҉҉ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
҉҉ Penthouse ҉҉
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten school :: Manhattan-