IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

  
Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel
 

 Algemeen chat topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Stiles Stilinski

Stiles Stilinski

Aantal berichten : 126


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 Years
Relationship: If you like socially awkward I'm your guy

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 8:49 pm

@Chris o.o Hoe kan dat? Ik bedoel, ik heb zelf paniekaanvallen maar dat komt gewoon door teveel aan mijn hoofd te hebben + slaap tekort, maar hoe kan het dan in de zin van ben je bang voor het donker of?

@breg ik kom wel bij je liggen ; ) ; ) of jelle
Terug naar boven Ga naar beneden
Theresa Littlewood

Administrator
Theresa Littlewood

Aantal berichten : 296


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: ⋙ 17 y/o
Relationship: ⋙ uh?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 8:53 pm

Ik kom er ook wel bij Bregje. Helemaal gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 8:54 pm

ik heb nogal veel traumatische dingen meegemaakt in 't donker en niet door games en films ofzo. kheb ook mezelf nogal veel aangepraat en anderen ook. ik ga gewoon nadenken over wat er gebeuren kan en dan gaat 't allemaal fout. bang in t donker dus.

@ juul; komt eraan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 8:55 pm

Joepie, jullie mogen allemaal wel komen hoor : ))
Maar het plekje naast me is gereserveerd voor Jellyboy

Edit: Ah dat is stom Chrissy :' (
Ik heb gewoon een hele grote fantasie en dat kan handig zijn maar ook heel onhandig


Laatst aangepast door Mavis Horne op zo jan 10, 2016 8:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Theresa Littlewood

Administrator
Theresa Littlewood

Aantal berichten : 296


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: ⋙ 17 y/o
Relationship: ⋙ uh?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 8:57 pm

Natuurlijk Bregje. ;D
@Chrissy, Naww. Er is nooit iets gebeurd bij mij, maar ga wel fantaseren idd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:01 pm

paniekaanvallen zijn echt klote. *hugt iedereen*

Julya! Je topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theresa Littlewood

Administrator
Theresa Littlewood

Aantal berichten : 296


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: ⋙ 17 y/o
Relationship: ⋙ uh?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:07 pm

*Hug* Ze zijn super stom ja. D;
Even afleiding zoeken zou ik zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com
Stiles Stilinski

Stiles Stilinski

Aantal berichten : 126


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 Years
Relationship: If you like socially awkward I'm your guy

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:08 pm

klopt inderdaad! alhoewel, ik kan me nu niet precies voorhalen wat op de momenten gebeurt dat ik ze heb. wel de pijn en angst enzo maarja.... well.... ik kom wel in je kamer chris dan wordt ie natuurlijk lichter zo'n zonnetje ben ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:08 pm

*Hugt iedereen met paniekaanvallen*

Mijn ogen passen zich vrij snel aan aan het donker dus ik zie alles binnen no time gewoon weer met licht kan ik juist niet slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Stiles Stilinski

Stiles Stilinski

Aantal berichten : 126


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 Years
Relationship: If you like socially awkward I'm your guy

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:16 pm

waarom reageert niemand op mijn prachtige voorsteltopic
Terug naar boven Ga naar beneden
Theresa Littlewood

Administrator
Theresa Littlewood

Aantal berichten : 296


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: ⋙ 17 y/o
Relationship: ⋙ uh?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:24 pm

Ooh ik was ermee bezig Iro. >3 Ben slecht in vragen verzinnen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com
Mavis Horne

Mavis Horne

Aantal berichten : 50


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 Years
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:30 pm

Ik kan niet zonder licht slapen maar ook niet met ik lig altijd heel moeilijk met mijn deken en mijn arm over mijn ogen om het licht af te schermen : ')
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:33 pm

ja kom voorbij en verlicht m'n kamer iro, das echt n slim plan!!

oke, zijn er nog mensen die ik op skype moet toevoegen? hij doet nu eindelijk eens normaal, dus voor zo lang het duurt moet dat even gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey Baker

Joey Baker

Aantal berichten : 13


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 9:48 pm

Oké ik ben er weer. Vermoeiend weekend dit.

Was er trouwens niet iemand die een topic zou maken voor mij?... Mijn geheugen laat me in de steek, maar ik dacht 't wel.
Anywayz, ik wil posten. Heeft iemand een open topic waar ik binnen mag vallen? Anders maak ik zelf wel wat ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 10:24 pm

Liam Carter schreef:
ik heb zo'n zieke crush op Marilyn Monroe omg dat is de beste faceclaim ooit c':

Thx! Wss is zij mn beste karakter ooit, want haar faceclaim is vet stoer en ze schrijft zo makkelijk

Mavis Horne schreef:
Een verhaal in het engels schrijven vind ik zooo moeilijk. Een normaal gesprek lukt me altijd prima maar een verhaal tfoe

Wow bij mij is het echt exact gespiegeld, bij een gesprek ga ik helemaal op slot


En ik ben ook zo bang voor het donker shit man
Tenminste niet voor het donker zelf, maar voor het feit dat ik niets meer kan zien
Daarom slaap ik ook zo slecht in, omdat ik zo bang word als ik alleen maar zwart zie
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 10:24 pm

je schrijft haar ook echt heel mooi! gewoon echt heel marilyn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 10:25 pm

Ahh dat is zo lief dank je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sera Lavellan

Sera Lavellan

Aantal berichten : 29


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16
Relationship: gurl u so hot ur the reason for global warming

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimezo jan 10, 2016 10:59 pm

Ik ben echt superbang voor het donker maar kan niet slapen als het licht is dus dat is een beetje jammer :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 9:26 am

Ik begin zelf ook paniekaanvallen te krijgen. Joepie... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 10:54 am

Naw sterkte ;^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 11:13 am

Thanks. Joepie, 3,2 voor biologie, 3,3 voor scheikunde. Fuck dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sera Lavellan

Sera Lavellan

Aantal berichten : 29


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16
Relationship: gurl u so hot ur the reason for global warming

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 12:05 pm

Ah jezus wat stom, zijn er wel andere vakken waar het goed mee gaat?
Scheikunde is echt de duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Williams

Clarissa Williams

Aantal berichten : 5


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 18 years
Relationship: Not for me babe

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 12:32 pm

Hello c: I'm here to stalk u all x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 12:36 pm

Hey! Welkom c:

Ah, das klote Juul.. Biologie en scheikunde zijn ook gewoon kutvakken >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitimema jan 11, 2016 12:38 pm

@Clarissa; Welkom!

@Sera: Weet ik niet, heb nog geen verdere cijfers binnen. Als het goed is zet docent van economie de cijfers online, en we krijgen vandaag als het goed is ook de nederlands cijfers.

@Shiva: Ja idd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen chat topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Klets hoekje :: Chatbox-