IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

  
Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel
 

 Algemeen chat topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 3:41 pm

Shiva Pearce schreef:
Ik heb allebei de outlast op m'n playstation, allebei natuurlijk 's nachts gespeeld omdat ik dacht dat het 'overdags niet leuk was'. nu durf ik het zelfs overdags niet meer omdat 't 's nachts zo eng was c:
De eerste heb ik uitgespeeld omdat ik niet wist waar de jumpscares kwamen en dus ook niet constant in spanning zat en de tweede ben ik mee bezig maar die laatste vent vind ik net even te eng.. Kwil wel die nieuwe hebben, die over een jaar of twee uit komt of zo.

Die lul met die nare bottenzaag kon ik niet aan. Dan was je gewoon je ding aan het doen en hoor je ineens die enge zaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 3:46 pm

Dat was toch die kannibaal? Ik haatte hem zo erg hé, hij was ook echt een van de ergste. Dacht je eindelijk eens ontsnapt te zijn, stond ie weer achter je te zagen. En dan die dikke grote van spel één, die vond ik ook zo vreselijk. Hij kon met z'n dikke lichaam nog steeds gewoon overal komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 3:50 pm

Shiva Pearce schreef:
Dat was toch die kannibaal? Ik haatte hem zo erg hé, hij was ook echt een van de ergste. Dacht je eindelijk eens ontsnapt te zijn, stond ie weer achter je te zagen. En dan die dikke grote van spel één, die vond ik ook zo vreselijk. Hij kon met z'n dikke lichaam nog steeds gewoon overal komen.

ohhh die vond ik ook zo eng! die ging je dan oppakken enzo D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 3:58 pm

Ja precies! Ik vond het wel jammer hoe die dood ging. Had wel iets interessanter mogen zijn, vond het wat simpel aangezien hij je heel de game stalkte. Het was leuker geweest - vind ik - als hij was gestorven door iets wat jij gedaan had c:
Maar de engste vind ik nog wel die vent die al die vrouwen had vermoord en met je wilde trouwen. Hij was gewoon.. eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 4:02 pm

Shiva Pearce schreef:
Ja precies! Ik vond het wel jammer hoe die dood ging. Had wel iets interessanter mogen zijn, vond het wat simpel aangezien hij je heel de game stalkte. Het was leuker geweest - vind ik - als hij was gestorven door iets wat jij gedaan had c:
Maar de engste vind ik nog wel die vent die al die vrouwen had vermoord en met je wilde trouwen. Hij was gewoon.. eng.

Eddie Gluskin omg, die vond ik echt ziek cool c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 4:17 pm

Ja hij! Ik vond hem echt doodeng. Hij was wel heel anders dan de rest van die daarbinnen en in het begin zat ik van 'oke die kan nog wel' en toen vond ik ineens z'n verzameling vrouwen/mannen die gevormd waren tot vrouwen.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 4:25 pm

Shiva Pearce schreef:
Ja hij! Ik vond hem echt doodeng. Hij was wel heel anders dan de rest van die daarbinnen en in het begin zat ik van 'oke die kan nog wel' en toen vond ik ineens z'n verzameling vrouwen/mannen die gevormd waren tot vrouwen.. xD

Was ook echt supernaar toen jij als speler ineens op die tafel lag .____.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 4:42 pm

Dat vond ik ook niet echt leuk nee ;-;

Well, ik heb ARK nog eens proberen op te starten en hij doet het nog steeds niet. Weggesmeten geld dus, ik heb namelijk geen geld om een gaming computer te kopen. ;^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 5:05 pm

Ik heb op alle fora op alle topics waarop ik moest/kon posten gepost *falls asleep*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 5:20 pm

Ik moet ook posten, maar heb geen zin. :')
Kga vanavond wel posten. Denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 5:23 pm

ik wil Liam laten crushen op een leraar uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 5:41 pm

Doe dat :'D

Mijn manier van posten is een halve post maken en dan YT video's van een half uur kijken. Het schiet niet echt op, maar oké.
Terug naar boven Ga naar beneden
Camille Devereux

Camille Devereux

Aantal berichten : 10


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 y/o
Relationship: I beg your pardon?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:04 pm

Hahah zo'n mooi idee. x3
Nou ik ga ook posten na het eten, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski

Stiles Stilinski

Aantal berichten : 126


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 Years
Relationship: If you like socially awkward I'm your guy

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:38 pm

Iemand topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:39 pm

Stiles Stilinski schreef:
Iemand topic?

yooooo
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski

Stiles Stilinski

Aantal berichten : 126


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 19 Years
Relationship: If you like socially awkward I'm your guy

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:40 pm

Liam Carter schreef:
Stiles Stilinski schreef:
Iemand topic?

yooooo


yaaay ik maak hem vanavond want ben nu niet eens thuis ahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Carter

Liam Carter

Aantal berichten : 112


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17
Relationship: these violent delights have violent ends

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:44 pm

Stiles Stilinski schreef:
Liam Carter schreef:
Stiles Stilinski schreef:
Iemand topic?

yooooo


yaaay ik maak hem vanavond want ben nu niet eens thuis ahaha

is goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 6:51 pm

Whoop ik denk dat ik toch heb besloten welk idee ik ga doen als tweede char, twee problemen: NAME AND FC
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Theresa Littlewood

Administrator
Theresa Littlewood

Aantal berichten : 296


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: ⋙ 17 y/o
Relationship: ⋙ uh?

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 7:06 pm

Ik heb een hele lijst klaar staan voor fc's. Zeg wat je wil en ik kijk voor je. >3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 8:34 pm

Ja het punt is dat ik dat dus niet weet X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Allan Frair

Administrator
Allan Frair

Aantal berichten : 288


Student Sheet
Klas: Senior
Leeftijd: 17 years
Relationship: Alex my baee, my sunshine, my everything

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 8:41 pm

Ik leef nog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Shay Kunai

Administrator
Shay Kunai

Aantal berichten : 286


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 8:57 pm

It's a zombeeeeeeeee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://atlantic-high.actieforum.com/
Sunset Wade

Sunset Wade

Aantal berichten : 59


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 9:16 pm

Ruuuuuuun

Ugh, ik stond op werk echt op het punt mensen te wurgen gewoon. Ugh
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 10:19 pm

Demi Demi Demi laat hem crushen op Dolores doe het
Zouden we niet een topic doen trouwens?

En Julya wat was er dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva Pearce

Shiva Pearce

Aantal berichten : 138


Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitimeza jan 09, 2016 10:38 pm

Okay. Ik moet nog twee topics. Ik kan dit. niet echt waarschijnlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



BerichtOnderwerp: Re: Algemeen chat topic   Algemeen chat topic - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen chat topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Klets hoekje :: Chatbox-