IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

  
Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel
 

 [AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dolores Sinclair

Docent Drama
Dolores Sinclair

Aantal berichten : 127


Student Sheet
Klas: Leraar
Leeftijd: 22
Relationship: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering I'm afraid that I will disappear"

BerichtOnderwerp: [AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew    [AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew  Icon_minitimedo jan 21, 2016 12:26 pm

Lieve Gast,

Het is weer zover! Het jaarlijkse schooltoneelstuk komt er weer aan. Dit jaar hebben we gekozen voor: The Taming of the Shrew (Het Temmen van de Feeks) van William Shakespeare. Het is een komedie, hoewel het een serieuze onderliggende thematiek heeft, met als voornaamste: de liefde, feminisme/de positie van de vrouw en (te) hoge verwachtingen. Dat zijn nog steeds actuele thema's.

informatie over het toneelstuk:

Je auditeert niet naar een specifieke rol. Je doet een algemene auditie, en wij bepalen wat voor rol je krijgt. Alle rollen worden bezet door leerlingen: de leraren regisseren, bieden advies e.d.

waarom zou ik me aanmelden?
- Het staat goed op je cv (als je graag iets in de kunstwereld wil gaan doen).
- Het is leerzaam.
- Je krijgt allerlei voordelen, zoals extra uitjes met de groep, geoorloofde uitval van lessen om te oefenen, bonussen bij je dramacijfer (als je drama hebt) en nog meer.
- Het is leuk! Je bent met allerlei andere mensen intensief, en uit vorige jaren is gebleken dat er echt hechte vriendschappen ontstaan tijdens het repeteren.

wat zijn de vereisten?
Geen! Iedereen die zich aanmeldt is welkom. Het is handig als je drama in je pakket hebt zitten, maar het is absoluut niet noodzakelijk.

de auditie:

groetjes,
Dolores, jullie dramalerares
Terug naar boven Ga naar beneden
Aveline Saber

Aveline Saber

Aantal berichten : 9


Student Sheet
Klas: Sophomore
Leeftijd: 15 years
Relationship: Hold me now 'cause I couldn't even if I tried

BerichtOnderwerp: Re: [AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew    [AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew  Icon_minitimewo jan 27, 2016 6:44 pm

Lichtelijk nerveus zat de blondine op een van de stoelen die in de hal waren weggezet. De top van haar schoen tikte zachtjes in een vast ritme tegen de grond. De deur van het lokaal ging open en een persoon kwam naar buiten gelopen. 'Volgende!' Riep de stem van de Drama docente. Haar beurt. Zodra ze opstond voelde ze haar zenuwen gek genoeg wat minder worden. 'Welkom,' begroette de blonde vrouw haar zodra ze het lokaal in liep. Beleeft schudde ze de hand van de vrouw. 'Ik ben Dolores, maar waarschijnlijk kende je me al wel. Ga lekker zitten.' Zei de docente haar terwijl er naar een stoel werd gewezen. Snel nam Aveline er op plaats om te zien dat mevrouw Sinclair ook was gaan zitten. 'Wat is je naam?' Was de eerste vraag die gesteld werd. "Aveline Saber," antwoordde ze. Haar naam werd bovenaan op het papiertje geschreven. 'Leeftijd en jaarlaag?' "Vijftien jaar en Sophomore." Ook dat werd op het papiertje geschreven. 'Oke, nu gaan we echt beginnen. Heb je al eerdere toneelervaring? Kan alles zijn.' Een onhandig grijnsje verscheen op Aveline's gezicht. "Nee helemaal niet. Tenzij wedstrijden voor publiek spelen telt." Grinnikte de blondine. Waarom deed ze ook al weer mee? Nieuwe ervaringen, nieuwe kansen, minder verveling. 'Oke, oke,' Het verbaasde haar een beetje dat de drama docente zo luchtig deed over het feit dat ze geen ervaring had. 'En, vertel eens, waarom ben je je nou eigenlijk aan komen melden?' De vraag was toch wel te verwachten. "Omdat ik er wel nieuwsgierig naar ben. Ik verveel me snel en gezien ik veel vrije tijd heb en leek het me leuk om te doen. Zo kan ik nieuwe ervaringen en kansen opdoen enzo. Bovendien ben ik ook wel gemotiveerd om het te doen omdat ik de dramalessen altijd leuk vind." Verklaarde Aveline vlotjes. Omdat ze de vraag had verwacht had ze van te voren een beetje na kunnen denken over wat ze zou kunnen antwoorden. 'Oke dan. Heb je de passage geoefend die ik mee heb gegeven? Ah, goed zo. Ik doe Katherine wel, dan doe jij Petruchio.' Aveline knikte en graaide in de zak van haar broek naar het papier. De vellen had ze allemaal samengevouwen tot een stuk dat in haar broekzak paste. Ze vouwde het open en zo speelde ze het stuk. Regelmatig moest de blondine op haar blaadje kijken en de helft van de tijd improviseerde ze de halve zin. Teksten onthouden was niet echt haar ding, haar tegenhouden zou het echter niet. De docente schudde haar hand weer. 'Dank je wel. Wie weet zie ik je terug bij de eerste repetities. Tot ziens!' Zei mevrouw Sinclair waarna ze weer ging zitten en Aveline het lokaal uit liep. "Misschien tot dan," zei ze nog voor ze de hoek om ging en de stem van de docente riep dat de volgende kandidaat aan de beurt was om auditie te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AANMELDINGEN OPEN] The Taming of the Shrew
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Atlantic's high [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: IC :: Marktplaats :: Evenementen-