IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel | 

Meth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht

Aantal berichten : 138

Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Meth   zo jan 10, 2016 8:59 pm

Ze had gedoucht, haar make-up verwijderd, haar haren in een vlecht gedaan en alles opgeruimd. Ze was wel klaar right. Met een diepe zucht liet ze zich op haar bed vallen, terwijl ze opzij keek. Haar telefoon lag al helemaal klaar, oortjes erin en op netflix zodat ze eindelijk dat laatste seizoen van breaking bad kon kijken. Ze zag alleen ook dat verdomde leerboek wat haar wat aanstaarde. Ugh. Nee. Ze wilde Breaking bad kijken en niet leren. Die toets was toch pas.. morgen. Damn. Shiva zuchtte en duwde het boek van haar nachtkastje, om haar telefoon te pakken. Ze stopte de oortjes in haar oren en startte de serie op. Yep, dit was een veel beter plan. En een back-up plan voor als ze school niet wist te halen, want dan met behulp van Mister White wist ze wel hoe ze de beste crystal meth moest maken. En hij verdiende er veel mee, dus dat was wel echt een prima plan. Waarschijnlijk verdiende hij er in één jaar meer mee dan Shiva ooit zal verdienen in haar leven. "Ik moet crystal meth gaan maken," sprak ze per ongeluk hardop. Ze ging zitten en begon aan haar episode.

En Sunset!

Aantal berichten : 59

Student Sheet
Leeftijd: 16 years
Relationship: You can't love me

BerichtOnderwerp: Re: Meth   ma jan 11, 2016 7:15 pm

Sunset lag al een tijdje op haar bed te lezen. Ze lag op de dekens, met haar pyama al aan, bestaande uit een kort broekje, kniekousen en een lang shirt. Haar benen waren in de lucht gestoken en bewogen een beetje heen en weer. Sunset keek op toen ze haar kamergenoot, Shiva, uit de badkamer zag komen. Het meisje bond haar haar in een vlecht en plofte ook op haar bed neer. Sunset zag haar haar telefoon pakken, en vervolgens naar haar leerboek kijken. Sunset grinnikte toen ze zag dat Shiva het boek op de grond duwde. "Ik moet crystal meth gaan maken," Sunset keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar haar roomie had haar oortjes in gedaan en zat nu waarschijnlijk haar serie verder te kijken. Sunset grinnikte. Niet dat ze zelf zin had om te leren, ze snapte Shiva wel.

OOC: Bluh flut, sorry.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   ma jan 11, 2016 7:55 pm

Gossie, wat was dat weer een spannende episode. Ze was er echt meer dan ooit van overtuigt dat ze gewoon een crystal meth-lab op ging starten en het ging dealen in de stad. Kon ze ook een hele kelder vullen met geld en zwemmen in geld. Het leek haar echt geweldig. Shiva keek even naar voren. Oh hey, kijk nou. Ze was zo gefixeerd geweest op haar serie dat ze haar roommate niet eens gezien had. Oeps. Ze deed haar oortjes uit en zette haar episode op pauze, om nu op haar buik te gaan liggen, haar hoofd steunend op haar handen met haar ellebogen op haar bed en haar benen in de lucht. "Hey! Ik had je niet echt gezien, sorry," grinnikte de brunette, terwijl ze haar telefoon op stand-bye zette. "Hoe gaat het?" vroeg ze nieuwsgierig. Shiva wilde haar roommate eigenlijk wel beter leren kennen, ze wist amper wat over het meisje en dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   wo jan 13, 2016 7:27 pm

Sunset hoorde beweging door het kraken van het bed naast haar, en zag dat Shiva haar oortjes had uit gedaan en nu op haar buik lag en haar aankeek. "Hey! Ik had je niet echt gezien, sorry," grinnikte het meisje. Sunset glimlachte enkel een beetje verlegen. "Hoe gaat het?" vroeg haar roommate toen. Oh god. "Wel goed, I guess? Moe, met name. Heb een toets gehad, vandaag. Krijg morgen als het goed is het cijfer, dus ben benieuwd." zei Sunset met een kleine grinnik. "En hoe was jouw dag? Ga je naar het schoolfeest, trouwens?" vroeg ze erachterna.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   wo jan 13, 2016 8:40 pm

Glimlachend bewoog Shiva haar benen van voren naar achteren, op een langzaam tempo. Het meisje zei dat het wel goed ging, dat ze moe was en een toets gehad had. De brunette knikte. "Ga anders na school slapen? Ik ben er toch nooit, dus rust zal je wel hebben. Ja, behalve als ik zelf ook slaap natuurlijk," sprak Shiva schouderophalend, natuurlijk niet wetend dat het meisje met slaapproblemen zat. "En had je goed geleerd voor de toets?" vroeg ze vervolgens benieuwd. Sunset vroeg vervolgens hoe haar dag was en of ze naar het schoolfeest ging. "Prima hoor. Ik ga wel naar dat feest denk ik! Ga jij?" Shiva gaapte en draaide zich naar een zitpositie om haar kussen te pakken en weer in dezelfde houding te liggen, alleen nu met haar hoofd op het kussen en niet op haar handen. Echt charmant was de positie niet, maar ach. Het was vast niet zo dat nu de man van haar dromen naar binnen zou stormen.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   ma jan 18, 2016 7:15 pm

"Ga anders na school slapen? Ik ben er toch nooit, dus rust zal je wel hebben. Ja, behalve als ik zelf ook slaap natuurlijk," Sunset knikte, maar Shiva wist natuurlijk niet van haar slaapproblemen. Net als hun andere kamergenoot, beide meisjes wisten niet dat Sunset vaak 's nachts gillend wakker werd. Zij had namelijk een nieuwe kamer toegewezen gekregen, omdat ze dus die problemen had. "Ja, dat kan ook inderdaad. Maar ik weet niet of ik zo vroeg al kan slapen." Vervolgens vroeg Shiva of Sunset goed geleerd had voor de toets, waarop ze knikte. Ja, ze had een paar uur geleerd, verspreidt over een verschillende dagen. "Ja, niet overdreven veel. Maar het moet goedkomen." zei Sunset met een glimlach. Hoewel ze over dat laatste niet helemaal zeker was. "Prima hoor. Ik ga wel naar dat feest denk ik! Ga jij?" Sunset haalde haar schouders op. Ze twijfelde nog. "Weet ik nog niet. Ga je met een jongen?" Sunset kon het niet laten om te wiebelen met haar wenkbrauwen bij die vraag.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   ma jan 18, 2016 8:44 pm

Het meisje zei dat het inderdaad ook kon, maar ze wist niet of ze kon slapen. "Daar heb je wel een punt ja. Naja, het is niet zo dat mijn slaapritme zo geweldig is dus tips kan ik je niet echt geven," sprak de brunette schouderophalend, voor zo ver dat mogelijk was in haar houding. Zij had dan geen slaapproblemen, afgezien van de paar nachtmerries per maand die iedereen weleens had, maar ze zat soms zo diep in een van haar series dat het ineens ochtend was als ze haar telefoon weer uitzette. Hierna luisterde de brunette naar het volgende wat Sunset zei. "Dan komt het vast wel goed met die toets," knikte Shiva glimlachend. "Weet ik nog niet. Ga je met een jongen?" vroeg het meisje. Shiva schudde grinnikend haar hoofd. "Nee, natuurlijk niet. En, ben jij al uit gevraagd?" vroeg Shiva nu met een onschuldige glimlach. Waarom ze 'natuurlijk niet' had gezegd wist ze niet zo goed. Ze was nou eenmaal niet zo een bijzonder meisje, dus verwachtte ze wel dat het een natuurlijk niet werd. Niet dat Shiva daarmee zat hoor, zij had wel betere dingen om over te piekeren. Haar series bijvoorbeeld. "Oh ja! Ik had een plan voor op onze kamer hé. Mijn pa betaalt het, dus dat komt allemaal goed. Wat dacht je van een tv op de kamer, als dat toegestaan is uiteraard, en een playstation?" kwam er heel random uit, denkend aan de dingen waarover ze piekerde. Dit was er ook een van inderdaad.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: Meth   ma jan 18, 2016 8:52 pm

Sunset luisterde naar Shiva's antwoorden en verbaasde zich ondertussen over het meisje. Veel tijd om elkaar te leren kennen hadden ze nog niet gehad. Daarom merkte Sunset ook nu pas hoe onbezorgd en zelfverzekerd dit meisje was. Of leek. Of zich voordeed. Maar Sunset vond dat haar kamergenoot ook alle reden had om zelfverzekerd te zijn. Shiva was een mooi meisje, vrolijk, en er waren zeker jongens die haar na keken. Daarom verbaasde haar antwoord Sunset ook. [i]"Nee, natuurlijk niet. En, ben jij al uit gevraagd?"[/b] Sunset trok een wenkbrauw op en schudde haar hoofd. "Hoezo natuurlijk niet? Er zijn echt wel jongens die jou zien staan hoor." zei ze met een glimlach. "Nee, en ik denk ook niet dat dat zo snel gebeurd. Maar wie weet." zei ze. Ineens begon Shiva over dat haar vader wat electronica voor hun kamer kon regelen. Mocht dat toegestaan zijn uiteraard. "Oh wauw, dat zou wel gaaf zijn ja!"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Meth   Vandaag om 4:36 am

Terug naar boven Go down

Meth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: School :: Kamers :: Meisjes kamers-