IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Welkom
Ben je rijk? Heb je ambities? Dan is Atlantic High de school voor jou. Leerling zijn op deze chique private school is een privilege dat alleen is weggelegd voor de crème de la crème van onze samenleving. Je bent er omringd met advocaten-, professors- en bankierskinderen, mondiale adel, hoogbegaafden en supertalentjes. Atlantic High is een kostschool, dus je eet en overnacht er ook. Ze beschikt over allerlei clubs, zodat je je ontwikkeling ook voort kunt zetten buiten school. Vanuit haar zeer centrale ligging op Manhattan, New York City kom je makkelijk en snel in alle uithoeken van de New Yorkse binnenstad, maar ook op de campus zelf zijn genoeg activiteiten te vinden, zoals een bibliotheek, een beeldschone tuin en natuurlijk je eigen kamer.De enige voorwaarde voor je karakter is dat hij/zij genoeg geld heeft om de contributie te betalen, of een heel groot talent heeft waardoor hij/zij een studiebeurs krijgt. Bedenk een personage, zoek een uiterlijk en ga aan de slag!
Staff
Administrators
Allan Frair
Shay Kunai
Theresa Littlewood
Credits
© Atlantic High 2016. Dit forum staat onder leiding van het team. Informatie en regels zijn gemaakt door Allan Frair, Shay Kunai & Theresa Littlewood. De lay-out is codeert door Alex Buckley & Theresa Littlewood. Dit forum wordt ondersteund door actieforum. Alle plaatjes, codes en karakters zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
Deel | 

I lay down this armor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht

Administrator

Aantal berichten : 286

Student Sheet
Klas: Junior
Leeftijd: 17 y/o
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: I lay down this armor    di jan 05, 2016 6:46 pm

Twijfelend opende de brunette de deur naar het muzieklokaal. Zodra ze haar hoofd om de hoek stak en zag dat er niemand in het lokaal was zuchtte ze opgelucht. Achter zich trok ze de deur zachtjes dicht. Van de muur haalde ze een van de akoestische gitaren en nam plaats op een krukje. Kort tokkelde ze wat en checkte of de gitaar goed klonk. Veel ervaring had ze niet dus kon ze niet precies weten of hij wel echt goed gestemd was. Haar vingers gleden over de snaren toen ze enkele akkoorden speelde. "I'm not bulletproof when it comes to you," zong ze zacht waarna ze nog twee akkoorden speelde. "Don’t know what to say when you made me the enemy," vervolgde ze iets zachter. Nog een akkoord speelde ze, deze klonk echter wat vals door een vinger die niet op de juiste plaats stond. "After the war is won, there’s always the next one. I’m not bullet proof when it comes to you." Vervolgde weer iets harder ze waarna ze nog een paar akkoorden aansloeg voor ze de gitaar naast zich weg zette. "Maybe I’ll crash into you, maybe we'll open up these wounds. We’re only alive if we bruise, so I lay down this armor. I will surrender tonight, before we both lose this fight. Take my defenses, all my defenses. I lay down this armor." Zong ze nu uit volle borst met gesloten ogen. Zodra ze haar blauwe ogen weer opende zag ze dat de deur van het lokaal op een kier stond. Haar ogen werden groter en haar schouders zakte wat naar beneden. Nee, nee, nee, nee. Ze mocht dan wel redelijk kunnen zingen, echt goed was ze niet. En zeker over haar zingen was al helemaal het laatste wat ze was. De enige reden dat ze nu hier was, was dan ook zodat niemand haar zou kunnen horen. Zodra ze opstond van de kruk, schoof die opzij. De gitaar viel daardoor ook op de grond, dat voor een galmend geluid zorgde.

{Open}

Aantal berichten : 138

Student Sheet
Leeftijd: 17
Relationship: nah

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    di jan 05, 2016 9:33 pm

Het leek wel een eeuwigheid duren, die laatste vijf minuten voor de bel zou gaan. Wat geïrriteerd tikte de bruinharige met haar zwartgelakte nagels op de tafel. Haar bruingroene ogen waren gericht op de klok. Ze hoefde nog maar enkele minuutjes. Een paar. Voor haar gevoel duurde het eeuwig en daarom schoot ze ook de klas uit zodra de bel ging. Ze was voor vandaag klaar met school. Ze kreeg nog een simpele 'Doei Shiva' van de leraar, maar ze reageerde er niet echt duidelijk op. Er kwam wat gemompel uit haar mond, waarna ze de hal in verdween. Ze liep weg van de drukke menigte, weg van alle mensen die nu ook uit waren. Ze had wat hoofdpijn, dus dat geschreeuw van al die kinderen kon ze even niet hebben. Ze liep door, tot ze zacht muziek uit een lokaal hoorde. Dit wekte toch ergens wel haar nieuwsgierigheid, dus liep ze voorzichtig naar de deur, welke net niet gesloten was. Niet iedereen kon het waarderen om gestoord te worden, dus probeerde ze zo stil als mogelijk te zijn, maar het meisje had haar al door. Ze stond op en haar gitaar viel op de grond. "Sorry, sorry!" verontschuldigde Shiva zich gelijk, om vervolgens voorzichtig het lokaal in te lopen. "Het was niet mijn bedoeling je te storen," zei ze vervolgens, met een wat beschaamde blik op haar gelaat. Ze slikte en keek van de gitaar naar het meisje en weer terug. Het ding was niet kapot toch? 

Administrator

Student Sheet
Relationship: I was already missing, before the night I left. Just me and my shadow, all of my regrets

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    wo jan 06, 2016 9:22 pm

Recht keek ze in de ogen de brunette in de deuropening. "Sorry, sorry!" Verontschuldigde het meisje zich al snel waarna ze het lokaal in kwam lopen. Shay draaide haar blik even naar de gitaar op de grond voor ze de brunette weer aankeek. "Het was niet mijn bedoeling je te storen," vervolgde het meisje met een blik in haar ogen die liet merken dat ze het meende. Shay raapte de gitaar eerst op aan de hals en hing die terug aan de muur waar hij had gehangen toen ze hem pakte. "Heb je me gehoord?" Vroeg ze over haar schouder aan de ander. Ze was hier juist gekomen zodat niemand haar zou kunnen horen. Het was dan ook alles behalve volgens plan geweest dat er iemand zou komen.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    do jan 07, 2016 9:46 pm

Er kwam vrij weinig reactie van de brunette af. Shiva schatte dat ze niet zo blij was met haar plotselinge binnenkomst, wat eigenlijk ook vrij logisch was. Shiva zelf had nooit echt problemen met gezelschap, in welke situatie dan ook, maar sommigen konden het wat minder goed hebben. Uiteraard kon ze nu nog niet oordelen over het muziekspelende meisje, misschien was ze gewoon geschrokken. Kon allemaal. Ze keek wat ongemakkelijk naar het meisje, die de gitaar weer oppakte en terug hing. Vervolgens begon ze eindelijk te spreken. Of Shiva haar gehoord had. "Dat heb ik ja, niet heel lang hoor. Ik stond niet al minuten te luisteren of zo," legde ze uit, zonder een echt duidelijke emotie te laten horen. "Het klonk wel goed trouwens," zei ze vervolgens wat kalmer. Zijzelf hield ook van zingen, ze kon het ook wel, maar ze kon dus totaal geen instrumenten bespelen. Ze vond het eigenlijk altijd wel bijzonder als iemand instrumenten kon bespelen.

Administrator

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    vr jan 08, 2016 7:47 pm

"Dat heb ik ja, niet heel lang hoor. Ik stond niet al minuten te luisteren of zo," antwoordde de brunette haar. Shay kneep haar handen tot een vuist maar relaxte haar vingers al weer snel. Beter een eerlijk antwoord dat niet naar haar zin was dan een leugen. "Het klonk wel goed trouwens," vervolgde het meisje waarop Shay kort fronste. Ze draaide zich om richting de ander. Haar blauwe ogen gleden snel over het meisje waaruit de brunette constateerde dat het waarschijnlijk geen vreselijk irritant persoon was. "I'm no good," zei ze enkel terwijl ze de ander strak aankeek. Daar kon ze zelf beter ook eerlijk over doen. De woorden van het meisje geloofde ze niet helemaal, bovendien hield ze helemaal niet van complimentjes. Wat voor soort dan ook. "Ik heet trouwens Shay, jij?" Zei ze terwijl ze terug richting het krukje liep en dat oppakte om vervolgens terug te gaan zetten op de plaats waar ze het vandaan had gehaald.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    za jan 09, 2016 9:04 pm

Toen de brunette zei dat ze niet goed was, haalde Shiva enkel haar schouders op. Als zij dat vond, prima. Ze besloot er verder niet op in te gaan, vond ze niet echt nodig. Het meisje was weer bezig om alles op te bergen, waardoor Shiva zich wat schuldig voelde. Waarschijnlijk had ze in stilte willen oefenen en toen kwam zij voorbij om de stilte even te verstoren. Het meisje stelde zich vervolgens voor als Shay en vroeg hoe zij heette. "Shiva," sprak ze met een kleine glimlach, terwijl ze op een stoeltje ging zitten. "Hoe lang speel je al gitaar?" vroeg ze vervolgens benieuwd, hopend dat het een gesprek op gang zou brengen. Ze had even getwijfeld of ze gewoon weg zou gaan en het meisje haar gang zou laten gaan, maar ze had nu alles al opgeruimd dus dat was voor Shiva wel een reden om te blijven. Ze wist niet of het meisje het er helemaal mee eens was, maar ach. Dan kon ze dat ook gewoon zeggen.

Administrator

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    ma jan 11, 2016 8:41 pm

"Shiva," stelde de ander zich voor. De brunette had plaatsgenomen op een stoel tegen de tijd dat Shay het krukje terug op zijn plaats tegen de muur had gezet. "Hoe lang speel je al gitaar?" Vroeg Shiva haar. Het leek er op dat het meisje een gesprek met haar wilde aanknopen. Hoe graag ze ook gewoon weg wilde gaan, ze had haar voornemens en zou die niet zomaar doorbreken. "Sinds ik hier op school zit, dus iets meer dan twee jaar. Maar ik kan niet meer dan simpele akkoorden en niet zingen tijdens het spelen." Vertelde de brunette waarna ze de stoel tegenover Shiva achteruit schoof en er op plaats nam. "Bespeel jij een instrument?" Vroeg Shay vervolgens aan het meisje om het gesprek voort te kunnen zetten.

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    wo jan 13, 2016 8:24 pm

Shiva kon niet goed inschatten of Shay wel zin had in haar gezelschap, maar ach. Ze kon het vast ook wel zeggen als ze geen zin had en gewoon verder wilde, toch? Shiva luisterde aandachtig naar Shay, welke vertelde dat ze al twee jaar speelde, maar dat ze nog niet meer kon dan simpele akkoorden. Vervolgens vroeg ze of de brunette zelf een instrument bespeelde. "Nee, al hebben mijn ouders me wel op pianoles gezet. Dat was een regelrechte ramp geworden, dus daarom moest ik op zangles," sprak Shiva met een glimlach op haar lippen. Ze was toen ongeveer veertien geweest, maar kreeg het gewoon niet onder de knie. Dus toen was ze op zangles gezet, iets wat ze al een heel stuk beter kon. Shay pakte een stoel en ging tegenover haar zitten. "Bespeel jij nog andere instrumenten?" vroeg de brunette nieuwsgierig. Sommige mensen speelden meer dan één instrument. En dat vond Shiva héél erg knap. Hoe deden ze dat toch, Shiva kon amper een simpel instrument als de triangel bespelen. Het klonk gewoon misvormt zodra zij het probeerde. Het was gewoon bizar dat zij dat voor elkaar kreeg.

- Had dit niet gezien, sorry D:

Administrator

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    vr jan 15, 2016 8:25 pm

"Nee, al hebben mijn ouders me wel op pianoles gezet. Dat was een regelrechte ramp geworden, dus daarom moest ik op zangles," beantwoordde de brunette haar vraag met een glimlach. Het leek er op dat ze het niet erg vond dat pianospelen haar niet goed lukte. Piano vond Shay zelf ook niets, er waren te veel toetsen. En dan nog eens alle combinaties, dan was een gitaar toch een stuk simpeler. "Bespeel jij nog andere instrumenten?" Vroeg Shiva haar vervolgens. Licht schudde de brunette haar hoofd als antwoord. "Nee alleen een beetje gitaar. Ik ben niet heel muzikaal dus een tweede instrument zou niets voor mij zijn. Iemand wilde me wel ooit leren drummen, het raam eindigde in scherven dus ik houd het beter bij gitaar." Antwoordde Shay, nu ook wat meer over zichzelf vertellend. Gezien Shiva meer dan een simpel antwoord gaf was het het beste om dat zelf ook te doen.

{No worries, het is niet dat je heel laat reageerde ofzo}

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    zo jan 17, 2016 4:04 pm

Het meisje vertelde dat ze alleen een beetje gitaar speelde, omdat ze niet zo muzikaal was aangelegd. Dat hadden ze gemeen dan. Daarna vertelde ze dat iemand haar ooit wilde leren te drummen, maar dat het toen wat fout was gegaan dus hield ze het op gitaar. Shiva's wenkbrauw rees wat op, terwijl ze vragend naar het meisje keek. "Raam in scherven? Wat gebeurde er dan?" vroeg ze wat verbaast. Had ze die drums door het raam gegooid of zo? Nee, dat zou onwaarschijnlijk zijn. Misschien had ze wel het drumstokje door het raam gegooid, klonk al een stuk logischer. "Je moet trouwens gewoon zeggen als je verder wilt oefenen hoor," zei ze toen, waarna ze opstond en naar de instrumenten van de school keek. "Volg je ook muziekles?" vroeg de brunette nieuwsgierig, terwijl ze over haar schouder naar Shay keek. God, wat was Shiva blij dat haar stiefvader haar niet had ingeschreven voor muziekles. Zij had er vast een héél laag cijfer voor gekregen.

Administrator

Student Sheet

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    wo jan 27, 2016 6:19 pm

"Raam in scherven? Wat gebeurde er dan?" De verbaasde toon van Shiva was te begrijpen, het was dan ook niet iets wat zomaar elke dag gebeurde. "Laten we het er maar op houden dat drummen naast een raam niet slim is." Reageerde ze simpel, ze had er niet bepaald zin in om dat verhaal helemaal te gaan uitleggen. Het was dan ook een heel gedoe geweest en niet al te makkelijk om het uit te leggen in een manier dat het begrijpbaar was. "Je moet trouwens gewoon zeggen als je verder wilt oefenen hoor," zei Shiva. De brunette stond op, een echte reden leek het niet te hebben gezien ze nergens heen ging. "Volg je ook muziekles?" Vroeg Shiva over haar schouder. Shay liet zich iets onderuit zakken op de stoel waar ze op zat. "De eerste twee jaar hier wel, dit jaar niet meer. En ik heb zo'n gevoel dat jij het ook niet volgt, of wel?"

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I lay down this armor    

Terug naar boven Go down

I lay down this armor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: School :: Gangen & Lokalen :: Muziek lokaal-